Politica de cumpărare

Odată ce ați parcurs oferta noastră și ați selectat cărțile dorite, vă invităm să le așezați în coșul dvs. de cumpărături. Completarea formularului de comandă asigură implementarea corectă a întregului proces de cumpărare. Este posibil să fie necesar să activați și să acceptați opțiunile de cookies ale browser-ului dvs. pentru a efectua toate cumpărăturile dorite. Comanda cărţilor se realizează apăsând butonul ”Adaugă în coş” prezent în dreptul fiecărei cărţi. Apăsând butonul „Checkout” veți trece la următorul pas din procesul de cumpărare.

După ce ați completat coșul cu toate cărțile dorite, puteți vizualiza comanda. Nu uitați să bifați căsuța ”Transport gratuit!”. Odată ce confirmați titlurile și cantitățile comandate, fie puteți continua cumpărăturile, fie puteți finaliza comanda.

Plata se realizează ramburs, în momentul ridicării coletului. Vă rugăm să completați cu atenție toate rubricile conținând adresa și datele de contact pentru ca Poșta Română să vă poată livra comanda cu eficiență!

Alte modalități de plată

Dacă doriți să plătiți online, puteți transfera sumele aferente comenzilor în contul

RO28 INGB 0000 9999 0461 4794 – ING Bank România

Dacă ați ales transferul prin bancă, trimiteți-ne un email pe adresa contact@cruxed.ro cu numele complet, adresa de livrare și mențiunea că ați efectuat plata prin transfer bancar. Veți primi cărțile comandate prin poștă, în termen de aproximativ 10 zile de la confirmarea plății.

Modalități de livrare

Comanda dvs. se va înregistra și trimite la Poșa Română, urmând ca dvs. să primiți coletul cu plata ramburs la oficiul poştal de care aparţineţi în aproximativ 10 zile lucrătoare. Dacă ați plătit prin transfer bancar, tot ceea ce trebuie să faceți este să ridicați coletul de la poștă.

Pentru a ridica coletul, trebuie sa prezentați la oficiul poștal avizul trimis pe adresa de corespondență declarată. Neridicarea coletului în termen de 10 zile determină întoarcerea acestuia la sediul editurii.

Taxele poștale sunt suportate exclusiv de Crux Publishing. Acest lucru înseamnă că nu veți plăti nici o taxă suplimentară prețului afișat pe site.

Indiferent ce probleme apar la efectuarea unei comenzi, vă rugăm să ne contactați.

Politici privind produsele în format electronic (ebook)

Produsele digitale se transmit doar în format electronic (pe adresa de e-mail specificată de client în comandă). Produsele digitale nu pot face obiectul unei livrări fizice, iar plata pentru aceste produse se va realiza exclusiv online prin card bancar, plata ramburs nefiind posibilă.

La achiziționarea unor cărți electronice, clientul va primi un link de download valid, în conformitate cu comanda plasată pe site.

Clientul are obligația și responsabilitatea de a verifica informațiile legate de compatibilitate și instrucțiunile disponibile pe site pentru public pentru a se asigura că produsele digitale pe care le achiziționează sunt compatibile cu dispozitivele pe care urmează să le utilizeze (pentru a beneficia de respectivele produse digitale) înainte de a realiza achiziția.

Odată ce link-ul de download transmis de Editură se dovedește valid, se consideră că Editura a îndeplinit serviciul pe care s-a obligat să îl presteze, iar acesta a fost acceptat de client. În condițiile în care link-urile oferite clienților sunt funcționale (compatibile cu dispozitivele menționate pe site), se consideră că Editura și-a îndeplinit obligațiile față de client. Returnarea contravalorii acestor servicii nu este posibilă în acest caz.

Atenție! Produsele digitale (ebooks) fac excepție de la condițiile obișnuite de retur întrucât sunt considerate servicii de către legislația în vigoare.

În situația în care clientul achiziționează un produs digital care nu este compatibil cu dispozitivul său iar această incompatibilitate este specificată în mod public pe site, returnarea contravalorii produsului nu este posibilă cât timp clientul a primit un link de download care este valid în condițiile prezentate pe site.

Reclamații privind produsele

Toate reclamațiile referitoare la produsele livrate către clienți vor fi aduse la cunoștința Editurii în maximum 24 de ore de la recepționarea acestora, fie printr-un e-mail pe adresa contact@cruxed.ro, fie la telefon.

Reclamațiile vor fi soluționate de către Editură în maxim 5 zile de la primire. Clientul poate cere returnarea sumelor deja încasate de către Editură în situația în care integritatea produselor comandate este afectată sau a suferit pe parcursul livrării, sau unele dintre produse nu au putut fi livrate din cauza stocurilor indisponibile. De asemenea, clientul poate solicita schimbarea unui produs cu defecte cu același produs care să nu prezinte vicii.

Clientul nu poate cere despăgubiri suplimentare în afara sumelor deja încasate de către Editură. Valoarea maximă a obligațiilor Editurii față de orice client în cazul livrării necorespunzătoare a unui colet / produs, sau în cazul nelivrării este strict valoarea sumei încasate de la client pentru comanda respectivă.

Politica de returnare / schimbare a produselor

Consumatorul are dreptul de a denunța unilateral contractul la distanță, în termen de 10 zile lucrătoare, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care cad în sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor (Conform OG 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanță și Legii nr. 51/2003, care aprobă Ordonanța).

În cazul în care doriți să returnați produsele achiziționate (pentru a fi schimbate sau pentru a fi rambursate), acestea trebuie să îndeplinească două condiții în mod cumulativ:

– să nu prezinte defecte (exceptând viciile ascunde)

– să fie returnate în pachetul original în care au fost livrate.

În cazul în care Editura nu poate retrimite produsul / produsele solicitate a fi schimbate din cauza indisponibilității stocurilor, aceasta are obligația de a informa clientul despre această situație și de a rambursa sumele încasate ca plată pentru respectivele produse în termen de maximum 30 de zile calendaristice.

În cazul în care un client solicită returnarea produsului sau a sumei aferente acestuia, el are obligația ca la momentul returnării să trimită un e-mail pe adresa contact@cruxed.ro care să conțină:

– data expedierii coletului;
– numărul comenzii;
– numele produsului / suma de returnat;
– modalitatea de plată dorită (datele contului bancar sau pentru mandatul poştal);

De asemenea, retururile se fac întotdeauna cu confirmare de primire exclusiv pe adresa: Crux Publishing SRL, B-dul Unirii, Nr. 68, Bl. K2, Sc. 1, Et.7, Ap. 26, Bucuresti, Sector 3 și trebuie să conțină o copie a facturii.

În orice situaţie de returnare a produselor, acestea trebuie să fie în aceeaşi stare, în ambalajul original, cu etichetele intacte şi împreună cu toate documentele care l-au însoţit (factură etc.).

Orice conflict apărut între Crux Publishing SRL și clienți va fi rezolvat pe cale amiabilă. În cazul în care acest lucru nu este posibil, soluționarea conflictelor intră în competența instanțelor judecătorești din România, cu aplicarea prevederilor legale românești în domeniu.