Politica de cumpărare

Odată ce ați parcurs oferta noastră și ați selectat produsele dorite, vă invităm să le așezați în coșul dvs. de cumpărături. Completarea formularului de comandă asigură implementarea corectă a întregului proces de cumpărare. Este posibil să fie necesar să activați și să acceptați opțiunile de cookies ale browser-ului dvs. pentru a efectua toate cumpărăturile dorite. Comanda cărţilor se realizează apăsând butonul „Adaugă în coş” prezent în dreptul fiecărui produs.

ÎNREGISTRAREA CA UTILIZATOR

Orice client care dorește acest lucru poate să se înregistreze pe site-ul nostru cu un simplu click pe butonul de Înregistrare disponibil pe pagina principală și parcurgerea adecvată a pașilor solicitați în vederea înregistrării.

Pentru înregistrare, vi se va solicita să vă introduceți numele, prenumele, adresa de email și o parolă. Aveți obligația de a introduce o adresă de email validă, în caz contrar nu va fi posibilă continuarea procedurii de înregistrare pe site. Sunteți pe deplin responsabil pentru păstrarea în siguranță a parolei de acces precum și a oricărei informații privind înregistrarea, autentificarea și contul. Sunteți pe deplin responsabil pentru orice comandă și/sau plată efectuată prin utilizarea site-ului nostru din contul dumneavoastră.

INFORMAȚII PRODUSE ȘI PREȚURI

Prețurile afișate în cadrul site-ului www.cruxed.ro sunt în RON. Prețurile afișate sunt valabile la momentul accesării paginii unde acestea sunt afișate, CRUX PUBLISHING SRL rezervându-și dreptul de a le modifica oricând, fără niciun preaviz sau notificare.

Prin efectuarea unei comenzi pe site-ul www.cruxed.ro vă obligați irevocabil să plătiți contravaloarea produselor comandate. În acest sens vă informăm că, în cadrul procedurii de înregistrare a comenzilor dumneavoastră, veți fi redirecționați către site-urile colaboratorilor noștri în vederea colectării datelor necesare plății (în special în cazul plăților online cu cardul).

PLASAREA ȘI CONFIRMAREA COMENZII

Plasarea comenzii se realizează prin parcurgerea următorilor pași:

  1. selectați produsele dorite și le adăugați în Coșul de cumpărături, cu un click pe butonul „Adaugare în Coș”,
  2. dacă doriți să adăugați mai multe produse în coș, faceți click pe butonul „Continuă cumpărăturile”, dacă doriți să finalizați comanda faceți click pe butonul „Finalizează comanda”,
  3. după selectarea produselor dorite, în cazul în care nu aveți un cont pe site și nu doriți să vă creați un cont pe site, selectați “Finalizare comandă ca Vizitator” introduceți adresa dvs de email, pentru confirmarea primirii comenzii
  4. introduceți datele de facturare,
  5. introduceți adresa de livrare,
  6. livrarea se face prin curier,
  7. bifați câmpul „de acord cu Termenii și condițiile de pe site”,
  8. aveți posibilitatea de a vă da acordul pentru primirea de newslettere,
  9. plasați comada prin click pe butonul „Finalizează comanda”,
  10. efectuați plata în cazul plăților cu cardul,
  11. plătiți la livrare curierului, în cazul plăților cash la ramburs.

PLĂȚI ȘI LIMITĂRI

CRUX PUBLISHING SRL încearcă, în cadrul site-ului, să ofere clienților săi o descriere cât mai detaliată asupra produselor sale, însă nu garantează că descrierea produselor sau orice alt conținut al site-ului www.cruxed.ro este completă sau total lipsită de erori. De asemenea CRUX PUBLISHING SRL nu își asumă responsabilitatea pentru nici un tip de pierderi cum ar fi: pierderi de date, profituri pierdute, imposibilitatea de a utiliza datele de pe acest site, modificări fără anunțarea în prealabil ale datelor, prețurilor sau structurii site-ului.

Clientul are obligația de a opta pentru modalitatea de plată aleasă mai înainte de plasarea comenzii, prin bifarea opțiunii corespunzătoare, conform pașilor de plasare a comenzii.

Vânzătorul va emite către Client o factură pentru produsele livrate. În acest sens, Clientul are obligația de a furniza Vânzătorului toate informațiile necesare emiterii facturii, conform legislației în vigoare. Factura va fi comunicată Clientului în format digital cu ocazia confirmării livrării produselor comandate.

POLITICA DE LIVRARE

Produsele se livrează de către vânzător, direct la domiciliul cumpărătorului / adresa specificată de acesta.

Transportul se asigură prin firma de curierat FAN COURIER. Taxa de transport este acoperită de editură.

Expedierea comenzii pentru produsele aflate în stoc se va realiza în termen de 48 de ore de la confirmarea comenzii, prin email. Comanda ar trebui să ajungă la dumneavoastră în termen de aproximativ 4 zile lucratoare de la data confirmării comenzii. Acest termen poate fi modificat de împrejurări independente de voința noastră, fără a depăși un termen de 10 zile lucratoare, calculat de la data preluării comenzii dumneavoastră.

Comanda va fi expediată în ambalaje care să asigure securitatea transportului. Răspunderea pentru orice deteriorare cauzată în timpul transportului produsului, coletului sau pachetului trimis de către noi, revine transportatorului conform legislației locale în vigoare.

PROCEDURA DE REZOLVARE A RECLAMAȚIILOR

Orice nemulțumire legată de accesarea, utilizarea, înregistrarea pe site-ul nostru, efectuarea unei comenzi, aspecte legate de comanda efectuată și alte asemenea, ne va fi comunicată direct, fie telefonic, la NR DE TELEFON 0722.70.49.75, fie prin email la adresa contact@cruxed.ro.

Nemulțumirea dvs va fi înregistrată și veți primi un răspuns în scris, pe adresa de email menționată cu ocazia aducerii la cunoștința noastră a nemulțumirii dvs, în termen de cel mult 3 zile lucratoare.

Clientul declară că este de acord să nu facă publice aceste nemulțumiri (pe rețelele de socializare, media, discuții la petreceri private sau în orice altă modalitate) sub rezerva suportării daunelor cauzate pentru prejudiciul de imagine adus Companiei prin aceste acțiuni.

POLITICA DE RETUR

Clienții care nu sunt mulțumiți de produs îl pot returna și/sau pot alege un alt produs în limita contravalorii produsului returnat, cu respectarea termenilor și condițiilor de mai jos. Nu vor fi acceptate pentru returnare produsele care vor fi desigilate,  lipsa etichetelor sau a ambalajelor originale. Înainte de a returna produsele, clienții trebuie să notifice prealabil comerciantul în scris către adresa de e-mail contact@cruxed.ro unde vor specifica următoarele:

–     produsul/produsele pe care doresc să le returneze

–     motivul returului

–     opțiunea înlocuirii sau rambursării sumei

Retururile se vor realiza pe adresa: Crux Publishing, Strada Boian nr. 81, bloc 1, ap. 18, București, sector 4. Taxele de transport aferente retururilor cad în sarcina clientului care returnează produsele.

POLITICI PRIVIND PRODUSELE ÎN FORMAT ELECTRONIC (EBOOK)

Produsele digitale se transmit doar în format electronic (pe adresa de e-mail specificată de client în comandă). Produsele digitale nu pot face obiectul unei livrări fizice, iar plata pentru aceste produse se va realiza exclusiv online prin card bancar, plata ramburs nefiind posibilă.

La achiziționarea unor cărți electronice, clientul va primi un link de download valid, în conformitate cu comanda plasată pe site.

Clientul are obligația și responsabilitatea de a verifica informațiile legate de compatibilitate și instrucțiunile disponibile pe site pentru public pentru a se asigura că produsele digitale pe care le achiziționează sunt compatibile cu dispozitivele pe care urmează să le utilizeze (pentru a beneficia de respectivele produse digitale) înainte de a realiza achiziția.

Odată ce link-ul de download transmis de Editură se dovedește valid, se consideră că Editura a îndeplinit serviciul pe care s-a obligat să îl presteze, iar acesta a fost acceptat de client. În condițiile în care link-urile oferite clienților sunt funcționale (compatibile cu dispozitivele menționate pe site), se consideră că Editura și-a îndeplinit obligațiile față de client. Returnarea contravalorii acestor servicii nu este posibilă în acest caz.

Atenție! Produsele digitale (ebooks) fac excepție de la condițiile obișnuite de retur întrucât sunt considerate servicii de către legislația în vigoare.

În situația în care clientul achiziționează un produs digital care nu este compatibil cu dispozitivul său iar această incompatibilitate este specificată în mod public pe site, returnarea contravalorii produsului nu este posibilă cât timp clientul a primit un link de download care este valid în condițiile prezentate pe site.

FORȚA MAJORA

Niciuna dintre părțile contractante nu răspunde de neexecutarea la termen sau/și de executarea în mod necorespunzător – total sau parțial – a oricărei obligații care îi revine în baza prezentului contract, daca neexecutarea sau executarea necorespunzătoare a obligației respective a fost cauzată de forța majoră, așa cum este definită de lege, din motive independente de părți.

Partea care invocă forța majoră este obligată să notifice celeilalte părți, în termen de 5 (cinci) zile, producerea evenimentului și să ia toate măsurile posibile în vederea limitării consecințelor lui.

DISPOZIȚII FINALE

Orice conflict apărut între Crux Publishing SRL și clienți va fi rezolvat pe cale amiabilă. În cazul în care acest lucru nu este posibil, soluționarea conflictelor intră în competența instanțelor judecătorești din România, cu aplicarea prevederilor legale românești în domeniu.